Friday, July 30, 2010

lelaki despradoo..kih3

td ku kua mkn ngan akak ngan adik pompuan aku dua org.. mkn2 bes ah.. skali tu tgh mkn laju2 aku tenampak ada dua org laki tu tgh jln mask kedai..nak makn jgk la kot..

takpe ah..aku skali tgk prasan la..sorg gemok sorg tu sdg...yg gemok tu baju kale itam..gemok seyes la..mcm bob kuman... then aku pon sambung mkn blk.. pastu tpndg die lagi.. die lalu tgh order ke ape ntah..tetbe bgn..skali tu aku teprasan die pakai baju siap tulis ape teke?..kih3..siap baju tulis pekataan LEAVE ME ALONE ok!!...hahhaa... motipp?.. kih3... sape la nak ikot die..tatau la die tuju kat sape..kat ex die ke..kat member die ke..tp mcm klaka la..mcm emo plaks...

aku mkn2 sambil gelak2 ah..cter kat akak aku n adik aku..pastu die ingat aku usha die kot... die wat usha2 blk plak..pliss ah..aku trus jd seyes..mkn laju2..huh..;p


0 roses:

Post a Comment