Thursday, June 16, 2011

apsal haa??

aku tatau la ape sal la...

sebelom ni aku dan angah aku yang kena..pastu kakak aku yang ellis tu...pastu sekarang along aku pulak yang kena..
kena usik..malam2 ade setan mane ntah..suka sua barang dia nak main ngan kitorang..nauzubillah..mcm2... maybe kitrg tak kawen lagi.. dan walopon ellis dah kawen..tapi laki dia takde di sini...

nak cerita pon malas..tapi takde benda nak sembang so aku kongsi je laa... aku takde bF..so aku takde nya nak pk gatal2..nak berangan atau ape2..cter elena ape ntah tu pun aku baru tgk 3,4 kali je..so takde la gile feeling berangan lebey... tapi tatau la..celah mana aku pun tatau..

kalo benda tu usik main ngan kita..memng la tak tunjuk muka..ganti muka yang lain..yang hensem..ke??

tapi bila pikir dosa..aku cakap tamau2..pastu terjaga..terus rasa macam babi!! kurang hajar!..macam tu la.. memang sial je kan.. pas sembahyang aku selalu doa..ngaji..sesungguh nya Allah sebaik2 pelindung..pemerhati..pengawas!!... dasar setan lahanat kann...

payah..anak perempuan byk...dan tak kawen lagi.. baba pulak sebulan sekali ada di rumah..so syok la setan nak kacaw... bodoh!..

kalau korang ada ape2 doa share la..

0 roses:

Post a Comment