Sunday, October 10, 2010

aku dan kebahagiaan gituuu...

ni aku dpan lokasi blang alor satr mall gituu...ade funfair.open season ntk sebulan kot.....huhu...turun2 dari kereta aku celapak tgkap gambar..gile tak sabar daa..huk3


1st game aku celapak main sotong ni ha...nama je sotong keh!! tapi keras tauu...hek3..kena guna dua token.satu token dua hengget!... so empat hengget la satu pang bontot kalo nak naik nye..result die: gile babas pening..nak muntoh!!

game yg kedua aku naik plak..game yg pusing 360 darjah ni ha...adoi!! gila nak muntah kluar jantong...gile2 tak tahan aku naik..pening gila...kne guna dua token jgk...kalo aku tak kuatkan smngat mmg aku KO da la...tak mau pk...pening kepala sudahh...huhuhu


ni bes gile la...main biasa je la.mcm ok la..tapi yg bes nye bila ade pencabar mcm shumake mcm tu nak langgar2 kita...hhuhuh..gile extreme je rasa kan...keja2 langgar2 org larii....huhuh...tapi yg sadis..langgar2 org tapi takde org nk keja kite balik kann...wakak..gile malun je kalo mcm tu...tp ni aku ni tak payah keja org la...brebut org nak langgar aku..lalaa..(poyoyoyo)

masa ni aku dlm gelanggang main kete langgar2 tu ha...tapi terpandang game ni..mcm kat genting pon ye kann... tapi nak main dah takde duit..token bapak mahai...mcm jebon! huhu

alololo..muke gelabah nak kentot ke pe..bajek superstar je kan...hek3...ni sblm bertolak la..otw nak g tgk wayg cter magika....bapak kepada bapak bess...bes siutttttt!!!

wink by me!..tadaa

0 roses:

Post a Comment