Tuesday, October 5, 2010

Lari Rumah

hurmmm... baru je aku tulis entry td malam..arini..means pagi td kawan aku dah lari umah..yg nama tettTT! tu... die tak tahan dgn husband die..so die lari umah...aku tak kasi die lari malam2..aku pujuk2 die kaw2...die kata baiklan..esok pagi baru die lari...tapi die nak tinggal anak die mcm tu je..die tanak bawak...aku paksa die bawak kalo nk pegi mne2..gilo ko!! laki die dah la suke balik 3,4am..nak tggal anak mcm tu mmg tak mkan ape la kan ank die..pastu die kata ok!..die bawak..

aku cakap kat die..aku pujuk die, jgn buat ape2..sbb die mcm nekad tak nak idop..mmg macam tak suke kan ble dgr bunuh dri ke ape..sbb iman tetibe jadi nipis..tapi bila terlalu tertekan..terlalu down dgn masalah..jadi separuh sedar..jd tak boleh berfikir waras...orang macam ni, kalo die merapu kita tak boleh halang atau marah2..kita kena bagi sokongan..puji2 cakap elok2..setuju die punye pandangan tp pada masa yg sama cakap macam ni macam tu..at least memula setuju dlu..walopon kita niat ke lain kann... ha macam tu...

aku tak tahan tgk die, smlm die ajak aku msg die.. sampai jam 4am..walopon aku kne bgn jam 6.30am kan..nak tanak kne layan kan jgk..sbb tanak die sorg2..nnt die pk smua org tak suke die..

pagi tadi jam 8am laki die kol aku cakap bukan2..kata aku itu ini...aku da agak da..masuk campo mmg akan jd mcm tu...tapi kalo aku tak join!! gile!! kwn aku tu lagi jd gile!! takde tmpat nk ngadu takde tmpat nk beborak smbang mlawak mcm tu...kalo aku tak join sama ape yg die rasa..masalah die..die boleh tertekan tau!!..aku tak ralat dan aku tak rasa menyesal aku masuk campor!..aku tak mintak dorg break atau apa..aku cme jd peneman..dan aku rasa tak salah...

td dapat berita kawan aku dah lari umah..takde sape yg tahu..smua tak tahu kemana..termasuk aku...puas dorg carik..aku nak carik pon takde klu die g mne.... aduhh... ape die mkn,..kat mne die tido..aku pon tatau la..sdih ble pk..tmah ank die maya..baru 5bulan...ape nasib die...nekad sgguh die..dah tak blh tahan agaknye...kakak2 die family die cakap..die dah diceraikan..huhu..sian kooo!!..aku dah tak larat nk dgr nasib ko...aku mntak simpang ni smua jd kat idop aku... hurmm.mudah2an ko slamat!!..jge dri bebaik!!... mudah2an Allah taala pelihara dan lindungi ko!!...amin3..ya rabbi alamin!!!!!!

0 roses:

Post a Comment