Saturday, October 2, 2010

penkid vs lesbO

hai~

arini topik perbincangan kite adelah..tentang ..ye!..tentang suatu perkembangan yg di rujuk dari majalah akhbar yg baru dipetik tapi di olahkan semula oleh saye ye tuan2 puan... yA! saye ulang lagi sekali..topik perbincangan kite..(kena tampar byk2 kali..sbb mamun jauh ke mana!!) hoi!!..kalo da bagi can becakap nombot satu ye ungko ni... ama yenggi? dey anney teyoyais onney!(blasah!)

hekhem!(sambil betulkan tali topi keledar) motippp aku buat entry nih..saje jee...saje nak org klik..usha2 akuu...kih3...i takde org tgk la u...lengang lenggeng jek blog i ni takde org usha..muahahha...gile dayus kannn...

keyla..tadi ni ha..(buat muke seyes sambil mata pndang bawah) kan aku keje kan.. sebagai penabar roti old town terkemuka(nk jgk de bes) sambil buat laju2 tu..kaleh roti belah depan..tak puas lagi..kaleh lagi belah belakang... pastu flip kan roti sambil cekak pinggang..mmg superb abeh la kan..jambuuu jek org tgk kan... ha...

pastu tgh buat advneture tu ade la penkid dtg..dgn aweks die..aweks mesti la jambu abeh...nak2 kat idong die kann...muahahha!!... kompom la balak die(penkid tu) yg blnje ni..aku cakap lam ati la.. sambil usha2 dorg..bese la asal penkid je kne pakai bekong kann..pastu rambut mesti potong pndek dan pacak!... pastu sluar kne la londeh.. jam tgn msti yg sport loto hape ntah..kannn... baru la nmpak mcm abg sayengg kan?..poyo!

pastu order dorg gelak..bertepok tampa..usha mata ke mata..mcm siyell...huhuhu...aku tak suke ok tgk..mcm ntah.. mcm...ermm...ntahh...!! mcam ape???..mcm ntah!..muahaha...

then bile tgk balak tu..aku teringat kat dak jR aku dlu..nama die siti hajar, tapi famili pgge die fatin..kitrg pangge die paten jek!..takde nak kask can kann..huhu.. tp sejak die mencebur diri ke lembah penkids, otometkli die brubah la...nama pon dah aj rumus ke rufus ke ape ntah..try la tekan nama die kat fesbuk..aj rufus kot..tak boleh blah..dulu ngan kitrg cakap sore mcm chipmunks2 mcm tu..kite3..kekla ni jahat taww...huk3..gile manje ok!!... gile manja pompuan la..seyes cakap..tapi stat die jumpa kawna penkid..die jadi mcm..ntah!... tetibe jadi seorang "abang" hehhe....sore dah garau..halkom tetibe dah kluar.. dada pon stended la..dah rata la...hoh!!.. gile terkejut aku.. mcm tak sngka jek..ubah2 mcm tu.. siap ade awek lagi..seminggu dua minggu kapel, breakk... ceaa...break jgak kannn..hehhe..bile aku tnye die..nape ko dah break..

die pon cter la..sambil pndg ke tngkap..muka bajek nak stylo je la kannn...tpi aku layan kan jgkk..poyo hogey!

aku : ha, kekla dgr ko da break..lam fesbuk aritu..
paten : aah..kite dah break la..kite tak tahan la ngan die..
aku : eaa... asal? aasal korg? tak ngam asal lak nih?..ko ni kejap2 kapel..kejap2 break..gile so-sial!.maksd aku..gile playboy!huhu
paten :..heii...sori ea..kite tak playboy pon la..die tu..kite tak paham..tsk..tskk..(buat muka mcm nak lagi kat pompuan tu..tapi mungkin takde jodohh...*tak bleyh blahhh...)
aku : oo..hmm... dah tu..ko ngan sape skrg..die ok tak??..
paten : die nangis la kite tggal die..kite ckp kalo tak brubah mmg kite tinggal laa...kite dah byk kali sabar dgn die..
aku: ~
(keadaan snyap gelita)

~~~

(bunyi cengkerek)

die mcm blur2...sbb aku tak bg jawapan pe...tepok tgn pon tak! cakap huyooo..jantan la koooo! pon tak..!sowiee!!...kalo cakap tu jntan yg muka gila jantan..tere2..ade kumis ade janggut kambeng..bdan ketul2... stylo esncem smua kire pakage and!! yg penting sore gile jambu takpe la..ni yg cakap penkid yg baru dua bulan suku masuk join..sore plak mcm chipmunk cetak rompak..ade hati nak buat tere cakap sambil buat muke machung..puii!..pui3x!

aku blah jek..pndang blakang jauh sekali la..

korg boleh byg tak??salu laki kalo pakai slua msti nak boxer punye..boxer plak nk yg tere2 la jenama die..die pakai boxer jugakkkk...adee! ye ade jgk..ape yg laki adee..semua die ade..kecuali tuut!!..muaahah..maybe soon die akan cuwik tanduk kebau kot..ngeh!

bebalik pada cter tadi ye..die pon pakai la boxer, jenama ape aku tatau..sbb takde kuasa nak usha..kang aku usha die stim plak kan??..ngah2...tapi gambar bajek nak cun la..pink la itam putih la...kale2 wanita..haa..mcm tu la.. ok la..fine dah pakai boxer tu..tapi bukan sluar saje yg die londehkan bg nampak boxer..skali dgn boxer die bg londehkan..!!(ape yg terjadi??*blank!)

kalo dah londehkan nak tyg ape jek??..lurah dendam?? lurah durjana?? ke lurah berahi..huhuhu... lobang bontot lee..lagi mau pk2 kann... tak paham seyh aku... kalo pakai boxer n jean..kire masuk la..kire macam ok la..masuk!.....ni pakai track suit pon pakai boxer!..baju tido hello kitty pon pakai boxer ape kes bro??..huhuhu..aku tak paham!..aku rasa die just nk perhatian..tapi die bkn ade keingan pon...hmm...aku kena selidik ni...nak carik bukti..jadik spy.siapakah die yg sbnar!! ya!!...aku musti!(poyo!!..)huhu..takde makne nye...giloss..

huh..ni bkn nak bercrita kann..ni dah jadi sesi mengumpat anak dara IT..kan?? muahaaha... lantak ko la!...;p

sori la kalo ade yg trasa...bebi tak sedar la..baby2..ter shashull..huk3... well!! stop!!...wait the is minit sebentar!!... knapa skrg byk penkd2 lesbo2 ape bagai?? knape jdk trend haa??? dah la trend pastu kita yg ada kawan mcm tu..mcm gila suka layan!!..mcm gile suka ikot??? mcm bangge jek!!..mcm paham dorg ape smua!..aku rasa tu tak baik!..ya!! tak baik!!.. ade tuhan cakap..bg org yg mcm ni..kite kne tlg..?kite kne pimpin bla2 mcm tu ade?? setahu aku takde!!..sblik nye Allah tebalik kan bumi trus!!..bukan telan dorg..tapi tebalikkan trus...n Allah tanak tgk muka dorg!!..see?? sbb org mcm ni..dah hina cptaan Allah!!..terang2 buat mcm tu..lawan napsu mcm tu.,,,gilee?? huh!!..yg nyah ni pon satu!..sini nyah!!..aku nak tarik tlinge!!..ko jgn buat muke cebek!.. kalo dah keras tu..keras je lah..ni tak..asal nyah jek buat lembek tgan letak atas buat posing mcm skian2.. mane ade pompuan jalan mcm tu!! kan pompuan2 kann?? mane ade pompuan lembik buat mcm auw2...mcm tu!! huhu... noty auww(ups!! ;p) takde2..ni kes menghina pompuan nih!!..ni kes saje nak naikkan darah muda aku ni..ngeee~ (over sudeyh)

ahh.lantak la... malas den pikir lagi... poning!

3 roses:

sHieRa cAkAp said...

Saya juga berbf peng... Mujur tak lebiy tak kurang.. :)

chikaro said...

tak lebih tak kureng mcm mne?..huhu...

sHieRa cAkAp said...

Takde la bengkung bagai tu.. Nak londeh2 ape.. haish! no gud lor...

Post a Comment