Wednesday, October 6, 2010

keje shift malam yang tak besssssssssss

huwaaaaaaaa...tak tak tak bes!! minci2....(hentak2 kaki)

seyes gile bosan gilee... aku benci la...! mcm lahabau je rasa keje memalam ni... gile bosan... mampos la lepas ni ade lagi..sminggu direct keje mlam....ape la alasan aku nak buat bg tak kena keje malam ni...hadoi!!

dah la sunyi satu, bila nak balik tu..ya ampon...kena kemas ape bagai..gile leteh kott!!... tutup jam 1am..tapi kne kmas bemula jam 11.30pm mcm tu... kalo ko siap awal...kne tlg kawan plak..pastu kalo smua dah siap..ko henggat ko blh balik trus??? kena tggu sampai jam 1am baru boleh punch card tau..huk3..leteyh gilaa... yg mak aku smlm dtg tak macam awal plak kan...jam 12am dah tggu aku..hadess..pastu bising kata aku lambat pulak...hurmmm..

memula keje mcm bes je..topup mcm2..kemas bg bkilat..tapi kalo org tu tlalu bg muka smua nak atas kpala kita jd geram gile plak aku...(sigh!!!!)

satu bnda tak topup ape jadah nye?? smua biar kosong...aku masuk2..tiap kali masuk sambong keje dak OKU ni..smua nak aku topupkan balik..smua!! bila aku cakap semua meaning, SEMUA!! haa...dari roti mentega ape bagai la... sakit ati btul!!...

dorg tak padan bisu pekak..tapi kalo mnymbang bahasa isyrat ckop lama..!! smbang2 sampai roti hangit la org kata...padanla takde suara tau tak..dorg mmg kalo bjumpa puak dorg! ha kooo!!..mnymbang mcm tak jumpa setahun!.. punye la lama...kejap2 smbang kapal terbang, terbang..pastu mendarat..tau2 meletup!! haa mcm tu la cara isyrat dorg... aku pon tak paham dah la...

padan la dak laki yg normal tu bising kat aku kata jgn bagi muka..jgn bg muka..mmg mcm tu dorg ni..suka amik kesempatan atas kesempitan org... buat keje gile lembab... bnda keje yg hudoh2 busuk2 yg gile cerewet takde nye dorg nak buat ok!... dorg buat blah ke tmpat lain...mcm tuuu!! aku nusha je cara dorg ni... mmg lahabau plak aku tgk...

nk je aku balas balik...nak je aku buat dunno blk..ha..nnt ko!!!..aku tanak topup pape dah balik nnt..bia padan muke ngko!!...har har har!!... aku tak puas hati btoi...huhu...

the end..

0 roses:

Post a Comment