Sunday, October 31, 2010

bukan ku tak sudi, kasehhhhhh!!!!

sudah sekian lama tidak aku menceburi diri di alam blog ini...kini, yang pasti....ku coba untuk melembutkan hatiku ini untuk melontarkan sebutir dua kata sebagai bukti, aku masih lagi ada...yaa... aku! aku masih lagi ada disini..di dunia... dunia yang fana...lagi menglalaikan maknusia...

ketidak hadiran aku selama ini bukan kerna ingin membawa diri..dan bukan juga kerna aku lupa diri..lupa pada teman dan peminat ku seramai 9 orang ini...tapi, kerna aku tidak memponyai masa atau dalam bahasa englishnya, teacher aku bilang "limited time"...

tettTT!!!

poyo la sangat...boleh blahhh!..an an?... bukan takda masa...masa tu ada ja.. keje takde la bz sgt..maksalahnya tenet tak bayar lagi la braderr.... tu satu hal... skrng ni..mcm malas je nak blog..ntah kenapa..."berat beban ku..meninggalkan muu.." haa...ala2 lagu bang ferhad la mcm tu..gila bosan plak... byk je nak cakap..tapi tak reti nak cakap..kang aku bedal tulis je dalam blog jd blog mempahpe..huk3..

aku skrg bz carik duit..n carik bohpren jgk..hak3... eh..bkkn aku carik..;P mereka yg carik i auww... kejap2 superRvisorrr..kejap2 dak2 laki...huhuh..malu i tau... kat tmpat keje aku...tak mcm ramai lak nak ngayat eden... kih3...heii..i ni dah la gumuks... nakal plak tu...(mcm lahabau)
hua hua hua... tapi tdak aku endahkan..ya!! tidak!! tidak akan sesekali aku endahkan...aku hnya mnganggp itu semua sekadar usikan2 nakal...lalala.... aku target keje dlu la weyh...dapat keje gaji besaw... baru aku usha baekk punye(dada jantan) hik3...

poyo je kan...cter org nak la ape la... mcm bes je kann.....

huwaaaaaaaaaa....nk duit!!!....(tetibe!)

bubui..

0 roses:

Post a Comment