Monday, October 11, 2010

tomyam terbaik yang pernah ku kunyah!!



ni menu makanan yg aku poie mlantak td ni ha..baru sahajerr...hek3....terbaek!!

omG!! tomyam terbaek dari ladang doe...

atin pon makan jgk..lauk yg same...huh! huh! huh! lagik...;))

kedai die bebesa je..takde pe yg menarik..tapi bab makan la yg plg sodap yee...

aku makan kasik lencen..bekilat!!..abih sgala bnda dalam tu haa...ngeh!

sebut je tomyam kompom terangkat ape bagai kan...gile bess pekena tomyam!! nak2 yg kaw..gile2 kaw mcm tu..
aku peminat tomyam tegar hogey!...kalo pg memane aku carik tomyam dulu... tapi gile pyh nak carik tomyam yg betul2 kaw..betul2 meleleh la... tapi aku da jumpa satu tmpat!...

jauh perjalanan dkat pemandangan...gituu...huhu
carik2 punye carik yg paling terbaek dpan umah je kott...huhuhu...

kedai siam.. well..org utara ni kalo tak dapat pedass cili padi..tak kick la org kata...tak btul2 pure utara la..asal makan je nak pedas mcm tu...huhu

ni aku makan btul2 dpan taman aku..sblah bustop...hogey!!...bapak punye bess la...
kat kedah makan tak mahal mcm tmpat lain...kotyaw tomyam kuah sikit punye banyak!! harga hanya rm4!!..air oren bancuh kaw hanya rm1!!..gile je kann..geram je tau...dah la murah! sedap bangang!...hikz

1 roses:

Nyze 二ザ Crazee said...

nampak macam sangat merah je tom yam tu.. O.o

Post a Comment