Tuesday, October 12, 2010

sometimes i'm always thinking bout u

hurmm..
mode jiwang sebentar yee...

yela....aku akui, aku kadang2 macam teringat kat seseorang... teringat balik dgn die.. tapi bila tgk cara die..diri die..penampilan die skrang..mcm tak berubah..mcm selenge mcm dulu..aku cakap pakai elok2 pon tak dgr!..ikot suke ko la kannn...selekeh ke ape ke,..ape aku nak kesah??...

tgk cara die pon mcm tak terurus..merokok di tepian gantang mcm tu lagi...kita tgk pon nampak mcm kondifen je yg die tak sesuai nak jaga dri kite kann?? family kite tgk pon rasa mcm hmm...nextt...mcm tu je..spe suruh tanak ubah kann??

cuba berubah?!! boleh tak?? boleh jadi kemas!.. buang baju yg buruk yg bkarat tu tukar baju yg kale ceria!,... kalo tanak ikot suke la...kann...

malas aku nak tgk lagi!...

0 roses:

Post a Comment