Monday, September 27, 2010

adekah aku sudah keterlaluan??..

tak terkate ah brooo...kan3.... mmg manis2 madu gitu...kih3...

huhuhu... sejebek tak sepet..mcm muke hungko tak?? cakap cepat...>(... (sambil buat mata merah pandang atas bawah kat sepet!!) haa.. same an? an?...
ko tgk sepet..ko tgk mata aku..puas aku lekat ngan gam..tapi mcm tak brape nak jadi je..huhuhu...;p

dalam banyak2 aku snap gambar....smua ok2 dah...tapi tang mata tu..yaa..."dari kerana mataa...yg mempunyai kuasaa..." haa yg tu aku macam fail jek..susah woo nak buat mata sepet!..puas aku pakai salotip..tak melekat..gam sekolah ala yg dua puluh sen tu..gam ubi ke ape..tak jugak jadi..aku geram aku amik gam bulu mata tu..haa..ko...!! melekat sampai ke sudah tak ilang... puas basuh tapi cemey jgk mata sebelah aku ni..huhuhu.... seksa betoi nak menang auww!!..;p

dah posing tu boleh la snng dari yg qery..gile teran muke aku..sampai naik berkumpul angin kat dahi...stress!!..haha!!...

tapi ok la..hepi gila la..(sampai kadang2 sambil sembang2 terbuat muka mcm qery...jd satu penyakit plak..huhu..)

pape pon... aku mencabar diri hantar pic mcm tu..cantek tak? cantek tak?..;p (dah mcm eric leong plak an??)... ;p


hamek kooo sepet!!..muke limited edition dari haku..kih3...
salam akhir dari baby manje..zass

0 roses:

Post a Comment