Tuesday, September 28, 2010

aku terpinggir

ade je cter aku ni kan..kalo tak blh simpan rahsia nombot satuu...huhu..takde la.rahsia aku je aku suka cter..aku tak reti nak cakap dlm ati sorg2...aku suke cerite jek kat org ape aku rasa... bnda rubbish je hape ke...smua aku cter..pastu mnysal sndri kannn...

ekceli, tadi masa keje, aku kan handle bahgian dapor kan..bahagian masak roti tu la..ha..yg roti tu aku blh la sket...air pon boleh la jgk...kire smua aku blh handle 60% mcm tu baru..baru keje empat lima hari mcm tu je kot...ok la kannn....

then bile masak tu..standard la..muke akan panas..peluh..bahang...merah2....mata pon tetibe naik ke atas..lidah jadi nak menjeler..haa...takot tak?? wakaka.. pandai2 je...over dose sudahh..huhu... muka jadi mcm bahang..minyak lemak tepu haiwan kat muka aku ni pon kua la..nak2 kat bhgian misai..area T zone ha..kat atas hidung jadik peluh kecik2 tu ha... bwh kelopak mata..alah..dah blh bayng sndrik kan..kalo dah peloh kan..huhu so mcm tu la rupe haku... gile leteh kan masak roti... mmg aku kalo masak muka mmg pandang bawah la..kang muke pandang atas mmg aku kaleh roti pakai tgn jek kan..tak pakai sudip..

tapi tadi bile takde bnda nak buat dah..smua aku dah setel buat...aku usha la org2 kat luar tu ha... besa la..yg dtg makan kat old town kebykkan old man.. bisnes men..pegawai2..yg pangkat2 an..mcm nak jual muke jek aku taim tu auw...huhu... tetibe jek rasa nak jd tukg mintak order.. pastu buat2 bagi tisu siap ade listik dan no bilik kite gituu....muahaha...

tapi tak la kan..kalo dah jd tukang goreng roti tu...jage roti jek la kann...ade hati nak jd tukang amik order..ko hengat ko cantek sangat??? huhu..

so bile usha2..sekor jantan pon tak balas usha an aku balik...buat2 terjeling lagi ade ah...kureng jek an..aku pon buat la kaver line..konon2 bukan pndg ke ungko..aku pndang dinding blakang ko tu..lerrrr...malun2...;P padahal nak kaver diri kannn...

huhu..bosan je jadi org tak guna mcm aku ni..dah la takde rupe..pendidikan jauh sekalik.. harta bnda lagi la... huwaa....tim kai ya!!...

hape2 pon..esok aku nak jgk mekap!! ko tgk la..ko tgk!!..aku mekap sampai ke gusi aku kasik gincu..!! minci2...

0 roses:

Post a Comment