Wednesday, September 22, 2010

Old Town White Coffee

yaa... old town tu bapak aku yang punya sykrt...pecaye tak?..huhu...
takde la.. aku try pegi mntak keje kat old town tadi pagi..try2 sembang2 sket die bagi... tapi die kata tunggu die buat panggilan dulu..aku pon ok la...sampai2 kat umah..baru nak duduk..tgk2 die dah kol, kata esok masuk keje terus tephatT jam 8am..huhu...cepat dan mudah kan??..

aku harap2 orang yg keje kat situ perangai tak macam taik..mcm kat kFC aku keje dulu..

btw, sebelum pape aku dah tanye dah supervsor die tu... ok tak pkerja kat sini dorg boleh ke?? gaji sini ok ke...tp aku tgk ok laa.... gaji kalo rajin blh dapat 7,8 rat.. kalo malas tak tahu la saye..huhu..
maybe tiga ratus mcm tu je.. kot? sebab basic old town kat kedah ni 300 hingget je... tp masa aku masuk situ aku tgk org kat situ tak banyak cakap..mulut tak bising.. takde maki2 mcm2...bila aku tnye supervisor die..die kata mmg laa.. sbb sesetgh yg keje kat sini bisu...huuu... kire selamat la aku kan...;)

sis aku cakap, kalo ko nak curi mkn kkire ok la ela, sebab dorg bisu tak blh bocor rahsia..huhu...gila kejam...;P takde la sampai aku nak curik makan kannn... giloss..masuk pewot tu..elak kembong je makan bnda haremm....huhu...

so esok pagi tepat jam 8am! isylalla aku akan pg keje..masuk keje sampai jam 5pm!..sbb dorg buat dua shift je.. 8am sampai 5pm and 4pm sampai 1am.. kalo minggu ni aku masuk pagi minggu dpan aku masuk petg..macam tu...;))

harap2 esok berjalan dgn lancar!! amin ya rabbi alamin!!!....;)

0 roses:

Post a Comment