Monday, September 20, 2010

keliru

hmm..aku mcm tak tahu la perasaan aku.. ke aku tak nak mngaku..aku pon tak tahu laa...tapi ye laa..aku tanak cinta monyet..aku tak nak mcm sementara.. takde komitmen.. mcm kalo kawen..orang tu blh sapot aku ke tak??..makan minum aku??.. anak2....kemahuan aku... aku takde la pandng kemewahan sgt pon... dan bukan pulak jenis janji adaa... aku nak perfect la.. tak nak org pandang rendah.. aku tak pilih pasangan...aku tgk ape jadi kat kawan pon aku mcm tak berape setuju sangat... rumah die...cara die..dulu family die jaga die pakaian die mewah2 je..kalah aku...sekarang bila tgk die dah kawen..pakaian anak die pon mcm tak sempoi sangat...rumah kampung papan..bukan hina ok!! tapi kalo korang dah ade family nak bagi family duduk kat rumah papan??...mesti la seboleh2nya nak yg terbaik kan??..mcm tu la aku...

hurmm... aku harap kau cepat la kerja...pinang aku cepat ke.. kerja besar2 tau!!... bukan ntuk perot aku sorang..boleh bela ntuk perot kau sama jgk...ekeke...

0 roses:

Post a Comment