Friday, September 24, 2010

"Another lesson learned. Better know your friends, or you'll get burned."

tak mau cakap pasai kawan dah kannn...tapi masih pikir kan??? mcm jebon kuasa lapan!!...

dah2..tutup buku...!! aku nak hepi2 ja...semnagt baru ella ...smngat baruu!!!...jgn pk dah org mcm tu..well nasib baik die dah tunjuk perangai sbnar kann?? elakkan aku tak tahu sampai bebila je...tapi gile ah..aku gadoh geram kat org takde mcm ni..seyes ah.. ni petama kali aku geram gila..!!

tapi takpe la...ape yg dah jadi biarkan terjadi...hidop ini senng...kann??
cuma aku harap..aku bjaya dunia akerat..amin3...;)

btw, nak cter skit...
si gemok2 dua ekor tu...gila gemok pemalas..nak2 ketua die tu..gila malas nak mndi..yg sorg ketiak bau tengik.. tak pecaya??..gila jahat aku kan?? alang2 dah kata aku jahat meh aku bongkar rahsia.. malam2 kencing malam..malas mandi..baju malas basuh..seyes!! sampai spender beli yg pakai buang..kadg2 aku geram aku tlg basuh kan..bukan kadang2 la..hampir skerap masa.. gile kan?? makan tak nak basuh..pakai pnggan aku..tapi tanak basuh?? mcm mna tu?? sampai bekulat ijau..aku geram aku basuh..kadng2 bila aku malas pk..die buang mcm tu..then kata nnt aku bayar..tp bila mntak gila marah kata aku mcm2..sedih kan?? pk kawan...syg kawan..biarkan je la..bnda remeh takkan la nak bkire kan....sialan je!!

dah tu..mlm2 kaki ngayat jantan./..tiap kali kapel ade je dapat duit dr jantan..tak cukup sorg sorg lagi die kikis...ksian kat jnatan2 die.. habis kikis carik yg lain.. bajek lawa sgt?? dgn gemok gigi jongang...rambut botak..bila rambut elok bukak plak tudung..tp skrg tak boleh buat rambut daa..sebab dah BOTAK!!... wakakkaka... gila..tak de kwn..seyes die takde kawan!!...org tak suka..aku gegeh kawan ngan die..sbb??? sbb die kawan baik aku masa darjah 1!!..sapa tak syg kannn??? kalo blh nak kekal sampai kawen la...beranmak cucu mcm tu..tp?? tak kesampaian.. ape2 je la..aku malas nak type..nak cakap..nak tetibe kutuk ngata..tapi ntah!! aku geramm..aku tak pahamm.. ape yg die tak puas ati kat aku?? seyes gile aku tak paaham!!...

0 roses:

Post a Comment