Monday, September 27, 2010

rasa mcm nak lempang tak??

percubaan yang ke 31x..tapi kamera henpom tak canggeh..asal teramik cepat je jd blur mcm ni...sakit ati kan?? kalo spoloh kali mcm ni..mau leteh muke aku meneran...huhuh..



haa..hamek ko!! ngalahkan lelaki dah muka aku!!...malun2...sorok muka dalam spender pon belom tentu orang nak lupe ni...huhu..

aku try join contest si papa qery..boleh? heheh...
alaa...masuk2 je..bkn nak mengharap kan adiah pon...(ade dlm 33x snap gambar tak jadi ..huhu..)
arap2 ko seyes ea qery..ni ttng masa depan aku dgn anak aku..haa(tetibe!) huhu...

sebab musabab aku pakse ko qery (sambil gengam erat kolar baju qery) adalah..baju kite samee,...an? an..an?? muke kita muke samee...haa..elak sepet hamek aku jadi bohpren je ganti ko..hahah..!!

lagi..emm... lagi... tak ingat da..huhu..
pengalaman snap gambar tu mmg la rasa mcm bedebar2..rasa mcm betul ke keputusan yg aku amik ni? btul ke? ini ke jalan yg terbaek buat aku?? ha...(tu mngada sgt la kan...)
tapi mcm bes je layan kepala otak korg..aku pon masuk la...skali ngan sepet pon aku masuk nih..bajek nak konke adiah la...kih3 (mcm dpat...;p)

tapi yang potng stim tu..tiap kali nak snap..msti mak panggil la..orang ngintai la..tetibe snap kabur la... geram kan?? suke bagi aku putus harapan...huhu..

tapi bila snap gile2...baru rasa ini yg terbaekk!!..skali tgk mmg la mcm orang kentot tak lepas..tapi kalo dua kali tgk mcm plakon jepon pon ade tauu...alaa..yang yoo jin2 tu...heroin winter sonata...;p hak3...

p/S: lepas korg teliti..jgn lupa korg pos kat majalah mangga!..mne la tau dorg hamek aku jd model kolam renang dorang next session...haa...;P

0 roses:

Post a Comment