Wednesday, September 22, 2010

mate macam malas...??

tadi aku dengar la erin dgn tasya gado2...aku pon sampok la...

aku: hei2.ape pasat ni...
tasya: tak ni...atin kata amir khan..padahal salman khan..
erin: la...atin tau la...amir khan laa...
(sambung gado2 balik..)
huh!! cter ape??.. knape ngan salman ke amir??..

erin: ala cter ape ntah yang gadoh2 tu...
tasya: ala...cter ni kekla, yang dorg lawan2 balik2 badan..(sambil buat aksi)
aku: hoh!! ape die cter baling2 badan ni??..

tasya: ala..yang ade pelakon nama ape ntah..yang mata mcm malas2 tuu...
aku: hah??..mata malas2?? hahahahahah!! sanjay dutt kot??..
tasya: haa...die la tu...
aku: hoh! tak kenai la..;p
(pastu aku blah....yang erin n tasya sambung gadoh balik..)

lawak gile..tak penah aku tepikir mata malas..;p mata kuyu tu ade la..bengong tasya!..

0 roses:

Post a Comment