Thursday, September 30, 2010

WHAT'S ON YOUR MIND? (ayat fesbuk)

ni zn hotel!!...rm 78rm!!..gile baik laaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!...siap bg gerenti!!!...dalam die mcm hotel 5 bintang!!..aku masuk..ya Allah!!..gile2 cantek!!!..padahal 78rm!!!....bisnesmen singpore punye la..cina!..pergh sepergh perghnyaaaaaaaaaa...!!

ni muke stended la...muke org pompuan skrg carik makan..bubuh gambar mata besaw..mulut kecik..mata ko kuning ke..kero ke...(juling).. taik mata ko besepah ke..ape ke..janji bile ko buat mata tegang mcm tu nmpak cumey kan...hhuhu sbnar nye org buat muke mcm ni..sbb nak tutup klemahan sndri je..sbb kecantikkan pompuan..pada mata..mlalui mata smua nampak cantik..sbb mata itu seksi..so, ble dah fokus kat mata..everhiting nampak cantek2 belaka...haa... and da same time, idong yg kecik besaw kecik besaw ni pon nmpak kecik n mancungg kann....huhuhu....
tu abg moaath, bakal husband angah aku yg pakai tudung tu ha,...means yg tudung wane coklat ke ape ntah yg tu la...

ni tasya, adik bongsu aku..die kalo datang angin senggugut die mmg pakai tudung la... ikot suke ati je die ni...bile dia pakai tudung tu baba aku otometik akan sindir kitrg yg tak tak pakai tudung ni..siut je kan...spoil!...huhu
ni erin...die bukan ngejek korg..taim ni die tgh jilat bibir la konon.aku nak tgkp tapi tertgkap mcm ni... haha!! cincai la toklin oii...;p btw, atin ni nampak je mcm ni..kalo tgk ndkat2..lagi gile..buat misteri hantu die je la... langsung tak takot ape..sampai hantu sndrik naik give up ngan die tauu...die buat bodo je....seyes tak tipu...nampak mcm rambut die pndek..skali dari blakang elakkan takde air die istinjak pakai rambut jek..wakaka..gile pnjng rambut die..sampai ke lutot i think!..;P
ni plak gadis gebu...gebu ke?? ke bedebuu....huhu... poyo gilerent...gile mnyampah gelaran gebu la..chubby la..comey la...knape eh? org pompuan suke letak gelaran chubbys gurl..babygurl la..mcm2 la..huhuhu...


e'ehh..suke ati org la kan..nak taruk name pe kan..dah kate nick name..maybe tu mmg btul gelaran die kann... tp, aku juz terpikir je la..(nk jgkk..huhu) kdg2 bg org yg ati kering yg tak reti nak memanjakan dri ni..mcm akuu....suke pk2 mcm tu...knape die bubuh gelaran mcm tu...budak jambu la..(bg laki la kan) bajek DAFI ke pe??..huhuu.. dafi takpe la die mmg "jambu" pon kann.... tp jambu kat mne??..kih3... ;3P

elehhh..kate kat org hidong jambu lak kann..tak sedar hidung sndrik mcm getah spender kan2...huhu..(nangis) ..aku takde mkne nye pon nak ngata pape..juz aku baru lepas usha fesbuk org...gambar org..kbykkan suke buat mcm tu...huhuhu....

ksimpulan nye..aku rasa...jadik dr sndrik lagi bes..lagi hepi..cincai la org suke ke tak... kalo rasa nak tarik muke seluas2 nye..letak!!..beranikan dri..buat bnda yg gile2 puas..tayah kaver!!!..haa...tayah gile malu mcm tu..nk letak yg cantik yg terbaik ape dapat?? bg aku pujian tu bkn blh bangga sgt pon..pujian tu la pnykit..sebaik2 pujian hanya lah milik Allah kannn.. seyes!! kalo kita puji ee...kaki u cantek lorhh..esok kompom kaki die bekarat...!! tak caye g test kat member,...haa..

kalo nak kata nak puji ke ape ke..cakap la mcm alhamdllah..cntik kaki yg dianugerahkan dari Allah kpada ngko..mudah2 an...budi bahasa ko sama cntik dgn kaki ko..(boleh??) pandai2 la cakap kannn..jnji yg tak bg die riak mcm tu....nk yg cakap elok2 ja...sampai bilerent dong mas...huhu


hape da aku melalut ni..mata kuyu sudah...tidooo!!

0 roses:

Post a Comment