Tuesday, August 10, 2010

apakah ganjaran yang aku dapat..hasil dari mimpi makan taik itu??...;P

huhu..lupa nak selitkan..tp takpela...ni tajuk baru crita kne ikot tajuk lah kan...huhu..pagi td mak aku kol..cakap mintak no akaun cimb aku..nak bg kat kolej..aku pon bg la... then mak aku kata..nnt mara nak sambnugkan duit mara kat aku..ada la balance yg tak abh masuk lagi..huhu..suke nye akuu..dapat duit lagi!!..aku pon ok laa... aku agak2 ada la kot 1.2k lebih mcm tu...sbb satu bulan aku dapat rm595...kalo 2 bulan dapat laa rm1200...yabe dabeduu.... tp aku rasa..msti mak aku yg hamek..kompom..huhuhu..bocan2...;(

tak kiraa..aku nak saut 4,lima ratus...nak beli hp.aku takde hp laa...;(

bila dapat wet ni..tetibe lak tringat mimpi makn taik tempoh hari..walopon mcm jijik kan..tp dah mimpi..nak wat camner..huhu..bkn aku yg mntak..;P tp ok la...mmpi yg bawak kegumbiraan!!...hik3....pasni nak mimpi mkn taik lagi ahh...lalallaa...;P

0 roses:

Post a Comment