Thursday, August 5, 2010

me..me..me!! part 1

ntah ah..tatau nak cter pasai pe..aku cter kan je la pasai idop aku eh?..hehehe... walopon ku bkn artis bukan sombody..tp ni blog tntg aku kan..so?..hak3...;P

aku mulakan..masa aku kcik la..masa aku darjah satu..masa kecik aku tak masuk tdika..trus langkah masuk seklah.. then dlm tu byk la knangan masa darjah astu bmula..huhu...kalo ingat blk masa kecik2..kalaka je rasa..1st kawan yg tego kita..;)

aku lam kelas ingat je ada budak laki org pgge die ape ntah..nama keling lupa da aku..tp nama sbnar die abdllah la..hehe...die jd ktua darjah..pulon gilaa...cikgu suruh jaga kelass je tp pulon gile die..sampai keje sekolah aku nak buat no dua pon die tego..tak pasal2..padahal die kna jaga jgn bg bising je..;p haha...

pastu lam kelas bila cikgu kata sapa siapkan keje seklah abh awal blh main..aku pulon buat laju2 then sembang ngan kawan aku..main amcak2..ngan nabila...(budak pompuan yg gila besar la lam kelas masa t..;p) main ngan karimah...skrg karimah dah jd bakal doktor la..nabila plak ada bisnes kedai mkan sndri..huhu

pastu lam kelas dak laki sorg tu..(adeh..nama abh lupa daa...huhu) tp pgge die mcm nak kat toyol gak la..;p die berak lam kelas..cikgu marah die..lagi die teran taik berak laju2..hak3...gile je..pastu buat genster

hepi jek masa ni..masa ni aku tak suka sape g..;p stat darjah dua tu..aku mula suka kat dak laki.. hak3... tp suka tgk je masa tu..takde feeling pape pon..sampai la aku darjah empat...aku jmpa dak laki sorg ni..seyes tak ensem pon..gelap tu bese la..taste aku kot..hahah... tp rendah dari aku..cume die pngawas sama aku.. tua sthun dr aku...kemas la..pesyen mak mandikan la kot..pakai bedak smua..wekss..!! hahha...!


0 roses:

Post a Comment