Tuesday, August 17, 2010

penat nyerRR...

seyes...penat gilee....arini aku tak g taraweh pon eaa... balik2 jam 4pm mak dtg plak amik jam 4.30pm...sampai mandi tlg mak ape smua...sampai la jam 6.45 mcm tu la kot..pastu aku trus tido jap..aku tau blh makruh..tp letih teramat...nak tanak tido la jap...sampai 7.30..huhu...

bgn2 celapak dpan meja..angkat tgn siap2..kih3...

ni pon mata seyes gila ngantok..sakit kaki lagi..aduhh....;(
td keje mcm besa laa..kena aja..certain tu mcm baik laa..tlg aku...bkn tlg ape laa...tlg ajakan aku...tp certain tu..bila bos suwoh ajar...buat2 tatau..tamau ajarkan..blagak la plak....hurm....tp takpe la..2nd day aku dah tunjuk potensi yg baik..(aku rasa la)..;p baru ari ke dua kan....blm sminggu...tp aku akan pastikan aku blh pgg kaunter n sukses gila bngang...sampai org surprise ngan aku...haa...!! aku musti buleyh!...


0 roses:

Post a Comment