Thursday, August 5, 2010

me..me..me!! part 2

aku dok usha die jek..tambah plak aku terserempak ngan die nak kat las seklah..pasni cti pnjg...kira penamat aku darjah 4 la...aku ngat die kompom da takde da pasni..huk3

pastu bila bukak seklah aku darjah lima..aku nampak dak ni lagi..tp die darjah 6...;P aku pon usha la die..seyes lah! die kecik dari aku..tp ntah nape aku suka die..poyo gila...heheh...

aku salu tggal surat cinta kat die..banyak kali jgk la..die sampai repot kat cikgu..tp ade aku kesah??..heheh...aku tgk gelak2 je..sorg pon tatau bnda ni...;P die blk seklah pon aku usha die..naik bsikal follow blakng..dah mcm spy dah pon..heheh...padahaal baru darjjah 5!..;p bile aku da tau tmpat tggal die..aku g kedai aku bli kat die pen kale pink..hehhehe....aku pg ngan sedara die..naik bsikal masuk kampong pgge die bg pen..pastu pecut balik umah..hahhaha...!!

die nampak aku wat malu2 je...tp tak declare pon..die malu kot..;P aku pon wat2 malu gak la...darjah nam mcm tu..aku pindah seklah..pindah kat kuala kedah..ada la nak dkat 10kM dr umah aku yg asal..seklah sana..dok ngan ayah aku..sbb ayah kne transfer kat kola kedah...

kat sana...pelik2 la org die..smua kecik2...huhu.. aku salu sampai lambat ngan ayah aku..dah sampai tu aku baru letak beg..nampak ramai dak2 yg tak turun..lepak situ jgk..aku pon penat ngan mamun lagi lepak sama ah ngan dorg..tak turun prhimpunan...skali cikgu naik atas bilik ktrang smbur2 gila2..pastu sruh ktrang kawad kat perhimpunan..siot je..huaa..malu seyh...

paling aku tak blh lupa..masa aku ada kelas tambahan..aku minum air byak sgt kot...skali tu nak terkencing..kawan2 aku tanak teman..siot!..huhu... aku tak tahan sgt..aku tkencing lam kelas..huwarghhh!!..aku lari cpat2 masuk tandas..sampai tandas..tgk2 takde nak kencing daa..ngan sluar basah..sampai2 krusi tgk2 air kncing aku pnuh atas krusi!!..deiiiii!! yenna deiii...huwarghh!..;P
aku boleh lak tnye soalan kat kwn aku air pe ni?..dorg kata la..tu ayaQ kincing hg la...huhuhu...T,T malu aku...;P

malu2 weyhh....;P

0 roses:

Post a Comment