Friday, August 6, 2010

makan taik??

heyyyyyyy... penah ke tak??..penah tak mimpi yg gila kotor?...huhH!..gilee..
smlm aku mimpi aku mandikan dina kot...aku buat ape ntah..skali tu aku temkn taik die..besar gak ah.. tp yg penting aku telan ok!..bile dah telan tu..aku bg kat org mana ntah suruh masak lauk kat aku...ngan ada taik jgk sblah lauk tu...lauk yg nak di masak..tp ntah knape..aku berat mulut nak cakap buang taik tu dlu... skali nagtkan org tu dah buang taik tu..tapi tak..die goreng mknan ntuk aku skali ngan taik...wtf!!!..huhuhu...

aku blh plak tak marah..cme mcm kcewa je ah...tp asingkan taik tu..then makan nasik..tp ble aku tnye angah aku..skali ngan tgk ramalan mimpi..tgk2 alamatnya baik!!...alhamdllah!!..harap2 baik la...;))

(Jika bermimpi makan tahi alamatnya anda akan memperoleh harta yang halal dan akan sembuh dari penyakit)


0 roses:

Post a Comment