Wednesday, August 4, 2010

lepaking yg tak besSS....walopon sbnar nye beSS...mcm mna tu??...hmm...


aku kua ngan adik aku dua org layan movie kat ct plaza mlm td... kluar jam 6.30pm tp wayg jam 9.15pm..mcm mna tuh??... di sbbkan takde sape yg SUDI hantar kitrg aku ngan adik aku gerak naik bus je ah. jnji dpt tgk..yg lain blkng kira...bila aku dah jnji ngan bdk2..aku tak suka..kecilkan prasaan dorg..aku blh rasa kalo kne kat aku..rasa bad mud jee...padaahal masalah knderaan je..takkan sbb takde sape nak anta jd kp kansel jje smua plan nk g jln2...ye tak??..tp ksian kat dina la..tak blh ikot same..hmm..walopon die da siap da..da tuka bju ape smua..ksian dina...;(

dah sampai ct plaza tu kitrg lepak2..sambil pkena mcD..aku tak mkn pon...huk2..aku bg laluan kat adik2 aku..ade je duit..tp takot nnt dorg nak mcm2...takot lari bajek..hehehehe...(kaVer lineeE)

bli kat erin bigmac large..yg tasya chesse bege ala carte sudaa..sbb die da ada air..die bli awal2 lagi..huhu...

aku??..aku telan kentang je ah..huahuahua...sian aku....

da abh mkn aku ajak adik2 aku ni layan game..main game tgkap gambar..mmg hepi sgt... sampai jam 9pm...dah ckop masa...tatau nk wat pe..kitrg pon masuk blik wyg.. tp yg bes nye..lam pangung ada 7 org je..huhu... layannZ..mmg geng2 nk wat masiat je ah ada pon...haiss...

layan2..sampai jam 11pm..mak kol kata nak amik..tp ada org lain kecoh lebeh... potong mud potg stim...tenesen gilaa!!...adik2 aku da tido hepi..aku dok bengang lagi.. tensen eaaa...

heyYY!! aku bkn kua crik jntan ok...aku bkn kua nk myusahkan org telan duit org atau ape..aku kua ngan adik2 aku..sbb aku bjanji dgn dorg.. aku kua pkai duit aku!!...aku tak usik sape2 pon...n aku mintak dorg anta kan aku..iF tak blh ok.fine, aku blh blah ngan bus..ade aku kesah??..ade nmpak aku nak sgt???... blk mak kata nak amik kan..ade aku thegeh2 kol suruh amik??..takkan??.. abh yg kecoh sgt tu asal??...mmg aku tak puas at btul la.... dah tu siap nk fitnah kata aku skian2 asal??..aku adik ko la.. hmmm...mcm2 ahh..pening2... lantak p la..ikot suka!!..sbb lpas ni, aku dah malas nk masuk cmpo hal ko daa... seyes aku mlas...!! aku tak kacaw sape2..tp tetibe nak gertak nak poyo abh tu knape???... tensen bangang!!

0 roses:

Post a Comment