Saturday, August 14, 2010

on the way....

td pagi..lepas temankan mak aku g pasar beli ape yang patut.. aku pon mintak la mak aku...singgah jap kat kFC tempat yang bakal aku keje nnt niey...;)

pegi bukan saje nak mkan..tapi nak mintak baju unform..yelah nak tahu jugak jam berapa masuk keja isnin nih..lepas di bagitau bnda apa yang nak bawak..mcm ic ape smua tu..die bagi aku baju... baju uniform aku..aku mula2 mintak saiz L..yelah..badan makin besar..huk3...tp die bagi saiz M..die kata aku boleh kot saiz m...balik2 bila try nahhh hamek ko..saiz M gila besar..kih3...;P adakah aku makin kuwus atau baju dia mmg macam tu??...;P tak kisah laa..bedal je la..kan?..

so dia bagitau aku kena masuk jam 12pm...hari isnin... ok la..mntak2 masuk keja ni aku ada kawan...kih3...amin3...:)

0 roses:

Post a Comment