Friday, August 13, 2010

apekah jawapan slpas ditemuduga??...;P

td pagi..pas sahur...aku set jam bajek nak bgn jam 7.30am..tp ngntuk gilaa..aku set jam pukul lpan am plak..tak tahan lagi..set jam jam 9am..huhu... jam bangun jam 9.10am..huhu..ntah nape ..ngantuk gilaa.. intview jam 11am..tp gila awal siap eaa...;P

jam 11 intrview..aku lepas..dapat ..stat ari isnin nih..huhu..tp kne injet la ape dlu..gila ah..nk injet kne ari khamis..kalo kat kedah...kalo kat kangar lain2 ari pon blh...masalah nya aku takdak masa...(bizi2....SANGAT!!..;P)

so bajek esok la jumpa org tu..cakap guwa bz beb...lain ari bleyh..huhu....tu pon kalo die blh bg keje sama.yek..

smua barang kasut sua sleck sgala bnda aku da beli..;p slau 20hengget!..kasut 30hengget!..stokin beli da 2.40rm jek..skali nagn jam..spare 12.90rm hek3... jam mahai aku rosak..so tibai jam seken hand dlu yek adik2...huk3..sian aku..pape kedana sgguh...yelaa..ada pon sratus je..tu pon duit mara..baki wet mara..skarg lam tgn tggal rm20 jek...;(

"YA ALLAH..MURAHKAN LA REZKI AKU...PEMUDAHKAN LA URUSAN AKU...HUHU..."

so, doakan yg terbaik ntuk aku!!... amin...

0 roses:

Post a Comment