Tuesday, August 3, 2010

gemok dan lemak adalah sebati

bosan lak aku mnulis blog nih..bosan..sbb takde pape nk story...kosong..mcm aku..kosong..!

warkhHHH!!... asyik dok umah ..kemas umah..jge makan minum jage everthing..dah mcm suri umah spenuh masa..abg kadg2 anta dina..dah sejebek mcm suri umah akak bibik sepenuh masa..cuma tak bebayar je..adoii...suckkK! my life is suxX!... dgn skrg mcm dah gemok gila bangang...jerawat pon dah naik seketoi due..tak pasai2...nmpak sgt aku mcm stress gilaa..

hampagas btul la...tensen... kokka ckp nurse tu tatau g..kne tggu 2,3 bulan baru dpat jwpan..sbb mmg prosedur die mcm tu ke ape..bangang!!...lembab..kalo mcm tu.aku blah keje mcD dlu ah..tak pon kfc ke ape ke..aku tanak buang masa aku duin nuthin lam umah..i must do sumthin yar...

aku bajek nak keje kfB atau mekdi sampai dpt tawaran kat KMC tu..then keje sampai tawaran polis dikluarkan..aku nk keje polis! sarjan pon sarjan la..mak aku ckp elaun saja dah 9ratus..gaji basic da 2k lebih.gilee????...mmg aku tak sabar2 la kan.. aku keje polis ni mmg aku sambung pjj blk..naik pngkat ahh...tggu pe lagi... oh my oh myy...tak saba gilen...

0 roses:

Post a Comment