Thursday, August 5, 2010

me..me..me!! part 4

so mcm bese..blk skolah die nak temankan..antakan blk.. naik basikal la taim tu..sampai umah..aku marah2 mike..huhu..bosan seyh..aku dah jd tak popular daa..smua dak laki mcm bengang je ngan aku..hak3....poyo seyh..;p

pastu aku pk2..mcm mna nak mntak break..aku pon tggu die buat akuy bngang lagi skali...skali tu..die kol aku main2 blakon2..kata nak cakap ngan ayah aku..aku geramm...aku kata bapak aku yg dgr tadi..bapak aku marah tak kasi kapel..die mngis gak la..mntak2 maaf..hu3..tp aku ckp..bapak tak bg kapel ah..nk wat camne..die pon redha je la...huk3...
aku pon merdeka!!....yahuu!!..sampai tgktan pat aku singlejgk..takot da kapel..tp aku tak popular da la..sikit jee... tgkatan lima pon sama...huhu..

naik tgkatan nam..blh la skett..sket je...tp mcm nak dkat malap je zaman kegemilangan aku..sbb aku dah makin berisi la kot...huhuhu..tp masa tu..aku kapel ngan abg kawan bF aku..kapel ade tak sampai 2thun..kapel sampai die ada keje...

bila dah keje..dah abh lathan..die pasang...tp tanak ngaku..tu yg aku heran..gambar aku dia simpan satu album..die care la..salu turun kat aku..lanje aku mcm2..byk abh duit ntuk aku..tp die tak bg aku tgk hp die...bila aku majuk aritu..baru die bg tgk... bila aku tgk..nahh..ada kat tiga org die kapel.. sedeh gila aku taim tu...aku blah tggal die trus tkontang kanting..padan muka...!!..
die carik2 aku lama gak la..byk kali..aku tanak dah..aku abh break ngan dak bengong tu masa aku sem 2..sem dua makna nye masa aku umur 20 laa... sampai la aku blah g sambung blaja kat kolej...thun lpas..aku stat declare blk... declare ngan dak ganu..asal nye die kawan je ngan aku...heyy kojie!..kalo ko bace jgn nak kembang idong okk..hehhehe...

aku kwn ngan die da lame tu..dah mcm ngam tu..baru aku kapel...tp tak lama laa... bulan lepas2 gak la..aku baru je break ngan die...msybe tak leh jd kapel..tak masuk..tp kwn tu maybe ok..agak2 aku laa..;P

tp dlm byk2..(takde la byk..baru dua kot..yg 1st tu cinta mnyet..hek3...cinta sminggu je..;P) yg las ni plg baik aku dpat!!..paling bruntung la aku..cme tak keje lgi kan?..jauh plak tu..kalo dkat..die da kawen..kompom da kawen ni aku rasa..hek3...;p


0 roses:

Post a Comment